Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



25 november, 2010

Ännu mer för Intresseklubben

Att jag sällan är i fas med mina måsten och listor torde vara bekant, men nu har ett nytt fenomen inträtt i mitt liv. Jag är ur fas när det gäller sömn. Det är illa. Det är alldeles för många dagar kvar till jul för att det ska vara hälsosamt. Nu närmar vi oss också den tid när flera kvällar i veckan är intecknade och sömnbrist i kombination med åtagande hur trevliga de än är, blir inte bra i längden. Jag kommer inte i säng på kvällarna, Det är det största problemet. Det är först efter halv tio som jag kommer till ro och kan koncentrera mig på det jag måste. Jag är egentligen kvälls- eller nattmänniska, men jag har försökt styra om mitt beteende och lycktas rätt bra under lång tid, men nu är det som förgjort. Jag försöker rätta till det, men de senaste nätterna vaknar jag vid tre- fyratiden och kan absolut inte somna om. Sånt här stressar mig och rödkantade ögon är inte så vackert heller.
Nä, plikterna och jobbet kallar! Ha en fin dag, jag hoppas det snöar lagom mycket på er!

Inga kommentarer: