Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



09 april, 2011

På turné

Solen skiner, många plusgrader och vårblommor i trädgården... det kan nog inte bli bättre.




Här har jag varit idag. Riktigt intressant, så har ni vägarna förbi Gbg, slink in en stund. 


Mina veckor tycks nära på alltid vara hysteriska, men den här har varit helt hysterisk; späckad med innehåll, men väldigt trevlig. Jag har förutom jobbat lyckats klämma in besök i rikets två största städer. Ibland är det bra att bo nära västra stambanan. Gårdagkvällen ägnades åt svägersketräff. Fyra svägerskor och fem döttrar därtill på lokal, då blir det mycket skratt. Så nu har jag tankat lite energi för sista veckan innan LOVET. Det har varit sällsynt långt mellan februarilov (v.7) och påsklov (v.16) i år. Jag klagar inte, men kan konstatera att det märks på de flesta i skolan.

3 kommentarer:

Vonkis sa...

Men nu är det bara en vecka kvar till lovet. Lövli!

nillas liv på pinnen sa...

Ja, lövli, säger jag också!

Jag kollade in din länk och kan bara konstatera att det är tur man inte levde på forntiden för då hade man inte förstått ett skit av vad folk sa. ;)

Tack för tipset! =)

Lena sa...

Vonkis: Eller wunderbar som vi säger på tyskan :)

Nilla: Nä, jag funderar på hur de kan veta hur det faktiskt lät...? Det överstiger min fattningsförmåga.
Det var så lite :)