Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



03 november, 2011

Äntligen

Nu har jag lov i två dagar.  Den där ledigheten som sticker i mångas ögon, den krymper. Nästa lov som kommer stryka på foten är helt säkert februarilovet. Vår högsta chef tycker att det vore utmärkt om vi sysslade med utvecklingsarbete då. Jag förstår tanken, för vi hinner ju inte med så mycket i vardagen, men lov är för många många ett sätt att komma i kapp, så det handlar egentligen om vad vårt uppdrag ska innehålla. Idag tycks det gränslöst och vi blir bara färre att utföra dessa uppgifter.

Nä, just det lov var det ju!
Hoppas det blir kameraväder i morgon.

2 kommentarer:

Julia sa...

Vad härligt för dig! Nu får du se till att njuta! :)
Jag önskar att min skola också hade lov...

Lena sa...

Att jag ska, njuta alltså, men det finns en rätt lång lista också. Jag tänker inte skriva ner den, för då finns den ju egentligen inte :)