Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



13 mars, 2009

Jag ger mig inte

I dag ska jag köpa penséer.
Det är vitt ute, men plusgrader, så det blir nog bra.


Jag lärde mig en läxa i går,
2 ½ timma på jobbet orkar jag inte, så nu vet jag det.
Jag ska ägna hela nästa vecka åt att ladda inför hästpremieringen på lördag.
Jag vill så gärna göra något roligt också, för det är rätt enahanda att bara ha sig själv att prata med under dagarna. Hästpremieringen vore också ett bra tillfälle att få prova det nya objektivet.
Vi får väl se hur det går. Behandling nummer två är på torsdag. I det här fallet handlar det nog om att vila sig i form.

6 kommentarer:

Bloggblad sa...

lycka till med att locka fram våren

jag väntar ett tag till.

Tankevågor sa...

Penséer är så fina. Hoppas de muntrar upp lite! :-)

reneesfotoblogg sa...

Husbonden ligger i hårdträning med Balder.
Den stackars hästen har täcke på sig numera för att inte smutsa ner sig för han har redan fått sitt första bad.
Och nu ska det skrubbas och borstas och allehanda produkter har köpts för att han ska glittra och glänsa.
Dock är det inte helt klart att jag kommer att närvara på premieringen då resten av djuren måste ha sin passning och husbonden lär väl ge sig av vid sextiden i ottan.
mvh R

Hedgren sa...

Åh, jag tänker så mycket på dig... Men jag VET att du fixar det här!



Kram...

Humlan sa...

Det är svårt att lära sig att man inte orkar det man vill. Hoppas att du hittar tillräckligt med kraft och ork för att kunna vara med om lite rolig avkoppling också!

Visst är det härligt med vårblommorna, klart du ska starta våren nu, den ger ju också energi och kraft (iaf till mig).

Lena sa...

Bloggblad: Jag kämpar på. :)

Londongirl: De jag ville ha var slut! Satsar på inköp på måndag i stället.

Renée: Det ska bli spännande. Hoppas att du kan komma,men jag förstår.

Hedgren: :) Tack, jag kämpar på och försöker hålla mig och huvudet sysselsatt.