Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



01 september, 2008

Redan september!

Jag vill ha mer ljus och värme.
Känner mig lite lurad på just de sommaringredienserna, jag gillar verkligen inte halvfuktiga och gråa dagar. I kväll var det nästan helt mörkt redan klockan nio.
Väldigt osympatiskt av september att börja på det viset.
Det är inte särskilt mysigt att cykla genom skogen då, inte ens i fladdermussällskap.

Okejrå, jag ska vara lite rättvis.
Det regnade inte i dag.

4 kommentarer:

Linda sa...

Okej, inget regn här heller, men betydligt kallare och mörka kvällar och dem vill jag ha UTAN fladdermöss!

Annika sa...

Och ja...sommar råder fullt ut på mina breddgrader. Men så ska det ju vara ett tag till...
Jag förstår, panter, att du känner dig lätt lurad av den svenska sommaren iår. Jag hoppas ni får en varm höst istället.

Tankevågor sa...

Vi hade en varm och solig sommar ute på ön så där är jag mer än nöjd. Men nu kom jag hem från London (25-30 grader och solsken i två dagar av tre) och här hemma håller jag på att frysa ihjäl. Burr.

Lena sa...

Det känns som jag alltid gnäller över vädret, borde stämpla "aldrig nöjd i pannan", men just dagsljus är så viktigt för mig...