Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



23 september, 2008

Strumpor eller ej?

Alltid samma svåra fråga varje morgon....

Hade strumpor en gång i förra veckan och det var inte lyckat.

Efter konsulation hos både SMHI och Yr, får det bli strumplöst.

Jag antar att intresseklubben noterar.


Uppdatering
Termometern visade 17 grader på vägen hem. Jag valde rätt, även om det är kallt med bara ben och kjol på morgonen. Jag vaknar i alla fall till ordentligt.

6 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Skämtar du...? Jag som inte använder strumpor under maj till och med augusti var tvungen att börja använda dessa igen för ett par veckor sedan.

Annika sa...

Jag förstår att det är ett hårt slag ;-)
Strumpor PÅ? Strumpor av...
Men det är väl OK ändå att strumptiden har börjat? Eller inte?

Mildamakter sa...

Strumpor, helt klart!!! ;o)

Lilla B sa...

Strumpor PÅ!

Tankevågor sa...

Jag tycker inte om det alls ....men de är på nu. Så himla kallt på morgonen när man ska iväg.
Men de åker av direkt när jag kommer hem och innanför dörren. ;-)

Lena sa...

Samuel: Jag härdar ut i det längsta, dvs till oktober...

Annika: Jo, det är OK, men det blir så varmt på eftermiddagarna.

Milda och Lilla B: Helst inte :)

Londongirl: Det är just det, värmen frampå dagen. Jag åker ju tyvärr nästan alltid bil till jobbet och då går morgonkylan an ett tag till hoppas jag.