Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



14 september, 2007

Intensiva dagar


Har under två dagar varit på återträff/kurs med dem jag reste till Afrika.
Det var så oerhört roligt att träffa alla igen.
Att man kan känna så mycket för människor man bara träffat i några veckor.
Intensiva veckor i och för sig, men tre veckor är inte många dagar.
Trist att vi inte jobbar i hop.

Nu fortsätter helgen i racerfart. Det är en hel del kvar till deadline.
Bilden lånad från Tekniska museet - fotograf okänd.

5 kommentarer:

Villa Nian sa...

Tänk vad bra det hade varit om vi kunde välja våra arbetskompis :-)). Som tur är är den jag jobbar närmast väldigt bra...men några andra hade jag gärna bytt ut!

Det Mörka Hotet sa...

Härlig bild!
Säkerligen fotograferad med en lådkamera där man varken kunde styra tiden (därav den "skeva" bilen när den passerar alltför snabbt för kamerans slutartid) eller brännvid (vilket gör att man fick styra bildobjektet genom att förflytta kameran innan fotograferingen). Börjar uppskatta moderna kamerors alla automatiska program...

Trevlig helg och hoppas det inte går i en alltför hög racerfart!


DMH/Samuel

Lena sa...

Tina:Jag trivs med de flesta arbetskamrater jag har, men det är ju lättare att få något gjort med människor som brinner för samma sak och drar åt samma håll.
Samuel: På museets hemsida står det att bilen här for i 170 km i timmen. Den ger i alla fall uttryck för hur jag stundom känner mig.

Bloggblad sa...

Har du bloggat om vad deadlinen består av? I så fall har jag missat det - och jag blir nyfiken.

Lena sa...

Bloggblad: Operation...inskrivning på måndag, några veckors sjukskrivning.