Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



08 september, 2007

Skolresan häromdagen

Universeum är väl värt ett besök. Fantastisk service. Våra elever guidades av gymnasieguider - deras projektarbete - fyra elever på en guide. Det är kvalitet.
Bilderna blev bara så där, synd för det fanns mycket att fotografera


Liseberg är alltid Liseberg. Vacker park, mysig miljö och trötta,blöta elever när det är dags för hemfärd.

Tröttheten tog ut sin rätt i går eftermiddag efter ett MoD- pass (Mångfald och Dialog) med våra nya sexor. Har så smått hämtat mig nu och om några timmar är det söndag - igen.

9 kommentarer:

Annika sa...

Vågade du åka ngn läskig berg-o-dalbana??? Hu, läbbigt. Roligt att resan var lyckad! Och ja, helgerna går alltför, alltför fort...Alltid.

Evas blogg sa...

I den berg- och dalbanan vill jag INTE åka!

Lilla B sa...

Berg-och dalbaneåkning är totalt uteslutet även för mig.
Kommer du till Örebro i morgon? Konferensen om barn-och ungdomarjag tipsade om i våras.

Lena sa...

Annika och Eva: Jag åkte inte något alls. Kollegan åkte flumeride. Hon blev rätt blöt.
Lilla B: Jag ska på konferensen i Gbg är det tänkt.

Tankevågor sa...

Universeum verkar jättetrevligt! Skulle gärna vilja se det nån gång.

Vem är kissen Barbro i "veckans bild" här bredvid? Är hon din? Jättesöt bild! :-)

Lilla B sa...

Göteborg.... Vad synd!

Villa Nian sa...

Verkar ha varit en bra resa. Även om jag hade åkt lite :-)

Lena sa...

Lilla B: Så tänkte jag också, men kunde inte försvara en längre resa...
Londongirl: Det måste du om du har tillfälle. Barbro är yngsta dotterns katt. Hon bor i staden och är här i bland bla för att klätytra i träd.
Tina: Japp. Jag vet att jag är en tråkmåns. :)

Lyckliga Grodan sa...

jag älskar universeum.. jag skulle kunna vara där helt själv en hel dag...