Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



03 februari, 2009

I morgon är en annan dag

och tur är väl det.


Jag har varit effektiv, så det är jag faktiskt nöjd med.
Det som kostar på, är att ha för mycket tid till att tänka.
Jag har inte ramlat i det stora svarta hålet, men jag trillade
i en liten grop idag. Jag har kravlat mig över kanten och bannar mig
själv för min självömkan. Det är bara så att jag skulle vilja att det inte var så här.

Jag ska fortsätta att hålla mig sysselsatt och styra mina tankar i annan riktning.

7 kommentarer:

Elisabet. sa...

Och jag ler åt din etikett .. "skit också ...".

Så m ä n s k l i g t.

Stor kram från sydöstra Skåne!

Annika sa...

Men det är väl inte så konstigt om du ramlar ner i små gropar då och då. Helt OK, och så mänskligt. Konstigt vore det annars. Det är ju en riktig skitsjukdom!
Usch!
Hoppas du har lite sol som lyser över dig, eller snö som faller!!
Kram!!

reneesfotoblogg sa...

Den 21 mars är det hingstvisningen på Grevagården i Skulltorp. Jag lovade ju att jag skulle meddela dig. Tror det börjar redan kl 9 på morgonen men som åskådare behöver man inte vara där så tidigt, hingstarna ska ju avlägga körprov innan själva visningen.
Och du, om du nu skulle orka, ha tid eller ens lust så palta på dig dubbelt så mycket som du tror att du behöver för det är alltid svinkallt.
Kanske kan vara något att se fram emot?
mvh R

Hedgren sa...

Kommer ihåg hur det var... Aldrig har väl fönstren varit så välputsade, bilen så skinande ren och hemmet så renstädat. Allt för att hålla paniken stången.
Sen släppte jag in lite i taget. Men visst var vägen gropig.
Kram till dig från mig!

Tankevågor sa...

Inte så konstigt att du ramlar ner i groparna ibland. Det är väl helt förståligt att du gör.

TACK för ditt mail!

Varm kram från mig.

Unknown sa...

Livet är upp och ner. Sjukdomar gör det extra tydligt.

Men vad skönt att solen lyser över dig i alla fall.

Kram

Lena sa...

Elisabet: Precis så, som etiketten känns det ibland.

Annika: Jag vet, men att veta är en sak och hantera en annan... Det ligger faktiskt lite snö på marken nu . Härligt!

Renée: Det är redan inskrivet i min almanacka med STORA bokstäver. Jag kommer ihåg att det är kallt, har ett förflutet i hästbranschen :)

Hedgren: Här är det av eller på, inga mellanlägen alls, väldigt upp och ner stundtals. Jag lär mig väl med tiden...

Londongirl: Jag vill ju inte inse läget. Förnekelse är vad det handlar om. Jag vill vara frisk och jobba.

Rosvik: Så är det och när jag ömkat mig färdigt, skäms jag, för det finns andra som har det så mycket värre och varför ska då jag...