Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



06 november, 2007

ZZzzzzz

-God morgon!
-Vilken morgon? Det är ju natt!

Fattar inte hur trött jag kan vara.
Jag brukar ju gå upp 5.30, men för en dryg timma sedan kändes det heeelt ooomöjligt.

Nu är jag uppe i alla fall, ska inte påstå att jag är pigg än, men det kommer väl (?)

Nä, här har jag inte tid att sitta, ha en fin dag!




(Idag ska jag försöka klura ut en bra present, vår äldsta dotter fyller 22 i morgon. Tycker det var ganska så nyss jag var i den åldern. Förslag på present mottages tacksamt)

7 kommentarer:

Anonym sa...

22 år - då var det kläder och smycken och smink och nöjen som gällde. Eller varför inte ett presentkort på en ansiktsbehandling - sån lyx.

Anonym sa...

Varför måste du kliva upp halv sex? Det verkar ju vansinnigt tidigt.

Det Mörka Hotet sa...

Teknikens Värld - den gillade jag både som 22-åring och i dag!


DMH/Samuel

Annika sa...

Svårt med presenter...men ja, kläder och smink och lite inredningsprylar av allehanda slag är nog en kul present...
Men presenter är verkligen alltid ett svårt kapitel...

Hedgren sa...

Finns det något svårare än att köpa nåt till tjejer? Har själv tre döttrar (23,20 och 19) och har inte ett enda tips att ge!
Känner med dig!

Tankevågor sa...

Det är verkligen mörkt nu när man går upp. Det känns som om man är ute mitt i natten.

Svårt med tips när man inte vet vad hon tycker om.
Böcker?
Prenumeration på någon tidning?
Fina blockljus?
Kanebos duschcremé? (så skön)
CD-skiva med Nora Jones eller liknande?
Lycka till med presenten!

Lena sa...

Alla: Tack för ert stöd och era tips. Det ÄR svårt att hitta rätt present, som bara är så där rätt. Jag har köpt presenten, men kan inte skriva vad, för hon läser ju här. Jag tar med mig tipsen till den stundande julen.

Samuel: Jag tror kanske att maken uppskattar just den tidskriften mer än dottern :)

Matilda: Jag åker hemifrån 7.15 och jag har en v ä l d i g t lång startsträcka på morgonen, då jag dessutom vill vara i fred och inte prata med någon. Därför går jag upp tidigt.