Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



29 juli, 2007

Borta bra, men hemma bäst.

Alldeles för få blommor på bloggen på sistone :)



Så sant.

Hemma igen efter en liten biltur på 190 mil...
Lite trött på att åka bil är jag, det måste jag medge.
Dagens 68 mils etapp var nästan för mycket, men så är det ofta.
Är man på hemväg vill åtminstone jag hem fort!


Det ska bli såå skönt att få sova i egen säng.


Allra först ska jag dricka kaffe, det har jag inte gjort sedan Mora.

4 kommentarer:

Bloggblad sa...

Välkommen tillbaka. Jag njöt också av min egen säng inatt, trots att jag bara var borta en natt. (Men en hård...)

Villa Nian sa...

Välkommen hem igen! Den egna sängen är den bästa :-)!!

Linda sa...

Välkommen hem igen, en stund :)
Det är viktigt att få komma hem och landa lite och bla få sova i sin egen säng.

Lena sa...

Tack. Det är skönt att vara hemma och tvättmaskinen, den går...