Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



20 juli, 2007

Hemma igen

Tvättmaskinen snurrar, tredje tvätten på gång. Fattar inte att det kan bli så mycket tvätt ! Hoppas på torkväder också.
Veckorna vid havet har varit bra, lugnt, regnigt ibland och rätt mycket sol mot slutet. Luften vid havet gör underverk, jag känner mig helad på något sätt, även om jag fortfarande är trött i huvudet. Det går åt rätt håll ändå.

Gjorde en fantastisk resa till Skåne i onsdags, träffade Lindalotta och
Elisabet . Det var bara så roligt och jag är tacksam över att de tog sig tid till mitt infall.

Här hemma förundras jag över grönskan ute och ledsna blommor inne. Det är grönt på ett annat sätt här faktiskt.

I morgon och på söndag är det SM för hunden som gäller så, det blir fortsatt lite sporadiskt närvaro här. Jag hoppas att jag kan föreviga det, för det är verkligen en tillställning.
Trevlig helg på er alla!

7 kommentarer:

Linda sa...

Välkommen hem, om så bara för några dagar!
Jag är verkligen glad över ditt initiativ, det var jätteroligt att träffa dig!
Håller tummarna för att det går bra på utställningen i helgen.

Nu ska jag gå och tömma tvättmaskinen :)

Lilla B sa...

Saknat dina inlgg! Roligt att se att du är tillbaka igen, även om det kommer att bli sporadiskt framöver.
Stort tack för kort - blev verkligen överraskad och mycket glad. Och synnerligen hallandssjuk. En svår plåga. Botas endast genom färd dit.

Villa Nian sa...

Välkommen tillbaka! Det lät som ni hade trevligt på er träff :-). Hoppas allt går bra på utställningen.

Lena sa...

Lindalotta: 5 maskiner blev det i går kväll och jag är inte klar. Skönt att vara hemma i alla fall.
Lilla B: Tack, Det är väl delvis meningen med kort - överraskningen. Hallandssjuka botas endast genom visiter, så sant.
Tina: Det var jättekul! SM - vi behöver alla tummar som finns. Får han bättre placering än förra året är jag nöjd. Resultatet vet vi inte förrän i morgon kväll. Lite nervöst är det allt.

Anonym sa...

Välkommen tillbaka! Och trevlig helg!

Bloggblad sa...

Ha det så bra! Jag har läst om er träff hos de andra damerna. Kul att vara med från lite håll...

Lena sa...

Matilda och Bloggblad: Tack!
Både Lind och Elisabet har skrivit så utförligt att det finns inte så mycket att tillägga.