Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



28 april, 2008

Vad månde det bliva?




Barnbarnet är helt vansinnigt intresserad av "potboll". Mycket märkligt då det inte finns någon i hans omedlbara omgivning som är intresserad alls. Mina syskon med familjer är däremot lika hysteriskt bollintresserade, men dem träffar han bara på kalas ibland. Jag fattar inte detta. Att spela fotboll och se det på teve är livet. En fotbollsmatch på teve är lika kul som "Bompa".
Jag är oerhört imponerad av bollbehandling och fokusering.
Klicka gärna på bilderna.


6 kommentarer:

Linda sa...

Vilken kille!
Så härliga bilder :)
Och vilken fin tröja han har :)

Tankevågor sa...

Det ser ut som ni har en ny liten Zlatan i familjen!!
Urgullig liten fotbollsspelare!
Men du Panter...när han spelar i Champions League så kan väl jag få följa med dig och sitta i publiken jag som faktiskt gillar fotboll!? ;-)

cS sa...

Visst är en stjärna född. Och med en sådan support...

UllaMona sa...

Man ser glädjen i hans ansikte när han kickar med bollen....jag hade stickat likadana tröjor till mina grabbar när de var små.

Annika sa...

JA! Tröjan är ju urgullig! Tror visst att Lindalotta har en likadan :-)
Härligt med så fokuserae barn vadf gäller intressen. Du ska se att han blir fotbollsspelare. Kul att fotboll och matcher på TV är lika roliga som "bompa"---gulligt!!
Hur gammal är den lille?

Lena sa...

Linda: Visst är den fin. Den passar lika bra på honom som din gör på dig.

Londongirl: Bestämt då! Vi sitter där i publiken :)

Cs: Visst är det så, alla behöver en bollkalle som så lämpligt ser till att bollen kommer tillbaka.

Ullamona: Han är helt vild och vill aldrig sluta.

Annika: Det är skönt att se att han kan koncentrera sig. Han snart 2½ år.