Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



11 maj, 2008

Pingstafton 2008

Det var verkligen en dag att bli hänryckt av; varmt, knappt en vindpust och ett alldeles speciellt blått ljus.


Fem timmar vid havet gav mig ork att ta mig an nästa vecka. Under dessa timmar hann jag klippa gräsmattan, gå en liten promenad och bara njuta i solen. Det var verkligen varmt, 27 grader på eftermiddagen, så i dag är mina axlar och min nacke vackert röda.
Idag väntar trädgården här hemma och alla skolmåsten. De hopar sig igen...

10 kommentarer:

Evas blogg sa...

Säger bara:åh!

Linda sa...

Vilka bilder!!!
Vi är nog många som är lite småröda lite varstans.
Ta det nu lugnt idag, det är faktiskt söndag!
Kram

Bloggblad sa...

Helt fantastiskt! Men ta det lugnt nu inför slutspurten i skolan!

cS sa...

Snacka om BLÅ STUNDER. Vilken vilja du måste ha för att kunna åka därifrån......

Leina sa...

Blir varm i hjärtat av de vackra bilderna.... Älskar blått, älskar havet....

Lena sa...

Eva: Precis så kände jag:)

Linda: Det mesta har lagt sig och jag har undvikit den värsta solen idag. Lugnt, jorå, jsg orkade just inget idag.

Bloggblad: Det är fantastiskt i Halland... lugnt inför skolslutspurten... nja ... det tror jag inte riktigt att jag klarar: Lämnar nior i år och tar emot nya sjuor och det kräver en del.

Cs: Det var svårt, det medger jag.

Leina: Igår var det alldeles något extra faktiskt.

Elisabet. sa...

Ååå, jag ser att ni har varit här i närheten! Vi kanske ses på Hemköp någon gång ..-))

Elisabet. sa...

Ååå, jag ser att ni har varit här i närheten! Vi kanske ses på Hemköp någon gång ..-))

Annika sa...

Men vilka bilder! Snacka om blå dagar! Bilderna andas sommar!! Jag känner värmen och friden ända hit.
Vilken helg ni måste ha haft. Här är vädret riktigt, riktigt URUSELT!!!

Lena sa...

Elisabet: Jag var bara nere över dagen... Jag vinkade när jag for förbi:)

Annika: Det var toppen! Och du efter regn kommer solsken...:)