Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



29 november, 2008

Nästan en julklapp

Jag fick tidigare i veckan en för tidig julklapp och jag blev så där barnsligt glad.

Tack Lilla B!

Regelverket säger så här:

1. Den som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.

2. Länka till den blogg du fick awarden ifrån.

3.Ge den vidare till sju andra bloggar och länka till dom.

4. Lämna ett meddelande på deras bloggar att de fått en award.



Nu till det svåra, att välja:

Tuvstarr, som berättar så fint på tyska och svenska. Hon tar jättefina bilder, som gör att jag längtar till Tyskland ofta numera.

Renee, som skriver bestämt och finurligt och är en fantastisk fotograf

Linda, som i sin blogg verkligen visar den generösa människa som hon är.

Eva, som är duktig på att se saker ur flera perspektiv.

Londongirl, som skriver lika vackert, som hon fotograferar havet

Claus, på vars blogg jag lärt mig om blommor och träd och som får mig att nästan tro att jag också skulle kunna lyckas i trädgården.

Annika, som ser till att jag får en mer nyanserad bild av Amerika. Det behövs , för jag har många fördomar :)

3 kommentarer:

Evas blogg sa...

Tack snälla du för den här fina utmärkelsen!!

Tankevågor sa...

Tack snälla du för den här! Den värmde gott att få av dig!
Kram

Annika sa...

TACK!!!
Jag blir SÅ glad!! Och visst finns det många fördomar om USA...Jag hjälper gärna till att ta död på ett par av dom.