Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



19 mars, 2007

Fortsätter i soffan

Jag stannar hemma idag. Måste ge magen en chans, tror (peppar, peppar) att jag är lite bättre.
Läste om salmonella i går och jo, det kan ju vara så, men det är bara att vänta ut eländet i så fall och att köpa en ny flaska handsprit på apoteket.

Gårdagens eländesväder har förbytts mot en alldeles vanlig vårdag. Just nu är det kallt, men vem vet hur det blir mitt på dagen. Fåglarna tävlar om att höras. Det är en riktigt jubelkonsert ute.
Försökte fånga några vårystra fåglar på bild, men min blotta uppenbarelse, fågelskrämma live, fick dem att lyfta, så det får bli det här, taget genom fönstret.

2 kommentarer:

Bloggblad sa...

Du ser (sade hon med viss avundsjuka i rösten) Det är bättre att hålla sig hemmavid med gamla vanliga maten!

Lena sa...

:-)... tydligen