Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



12 augusti, 2007

En aptitretare...








Åter i vardagen, söndag till trots, efter en fantastisk vecka på Gotland. Sol hela tiden...bara det :) Det blir bara bilder idag.
I morgon börjar verkligheten, kurs i tre dagar, innan skolan med alla möten och planeringar kör igång. Tredagarskursen handlar om skoltidningar och på programmet kan jag se, att det inte är någon mjukstart. Mina kollegor börjar på onsdag, så jag "slipper" första dagen. Sämsta dagen att slippa, för då informeras det både officiellt och inofficiellt och när jag kommer på torsdag vet alla redan allt...nåja, det reder sig det med.
Efter väldigt många bilder i sommar inser jag att jag borde ordna något slags klassifikationssystem över bilderna. Det får jag klura lite över...
En del bilder gör sig bättre, om ni klickar på dem!

8 kommentarer:

Hedgren sa...

Läckra bilder! Var själv på Gotland och Fårö förra sommaren... Finns mycket att se och uppleva. Jag gillade Fårö och norra Gotland bäst. Och Visby är ju en underbar stad!

Mildamakter sa...

Vilka härliga bilder. Jag har aldrig varit på Gotland, trots att vi länge har talat om att åka dit...hmm vi borde snart få loss tummarna och åka dit ;o)

Linda sa...

Åh... *suck*

Jag och Mildamakter borde kanske ta tag i oss och åka :)

Alla bilder är jättefina Panter, och tack ännu en gång för vykortet!

Lena sa...

Gotland tar liksom inte slut när det gäller upplevelser, så Mildamakter och Lindalotta: ÅK!!!!
Hegren: Visst vill man återvända, igen och igen och igen :)?

Evas blogg sa...

Underbara Gotlandsbilder! En fantastisk ö (inkl Fårö).

Lena sa...

Tack Eva! Gotland är bäst, så är det bara...:)

Evas blogg sa...

Kan nog instämma med dig!

Frukostflingan sa...

Även jag håller med, om du inte varit på ön - ÅK!!!
Själv tillbringar jsg all min lediga tid där och ändå finns det alltid nya saker att uppleva!