Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



23 augusti, 2007

Vokaltal

När jag ändå är inne på stjärnor, Svennis och planeter, så varför inte vokaltal ?


Siffran Fem:
Frihet att göra vad du själv vill brukar vara något av det viktigaste för dig med vokaltal 5. Du söker dig till yrken där du får utvecklas hela tiden och där du inte har en krävande chef som du tycker plågar dig med enformiga uppgifter. Arbetsplaster där idérikedom är något som belönas passar dig perfekt. Du vill komma på och uppfinna saker, att sedan omsätta idéerna i praktiken är du oftast för otålig för, det får någon annan göra. Om ditt arbete också innebär många resor, då trivs du som fisken i vattnet eftersom ett av dina stora intressen är att få se nya platser och träffa nya människor. Din upptäckariver kan medföra att du har svårt att stadga dig, både när det gäller partner och arbete.


Jaha ... tänk så mycket man kan få reda på.

(PS: Svennis är också en länk även om det inte tycks synas så väl.)

5 kommentarer:

Jill Wegerup sa...

Jag hade förvillat adressen till dig. Nu ska jag fölkja dig igen. =)

Villa Nian sa...

Intressant :-)

Lena sa...

Kul att se dig igen Jill!
Tina: Bloggtorka ...:)

Lena sa...

... fast det där om att tänka ut idéer och projekt och sedan få andra att genomföra är lite sant..

Anonym sa...

Tack för titten inne hos mig. Testade vokaltal och blev en tvåa efter mycket om och men.


"Samarbete är ett nyckelord för dig med vokaltal 2. Tyvärr har du lätt för att bli stressadBäst trivs du när du själv får bestämma takten och när du känner att du har allt under kontroll".

Jahapp, då vet du det om mig ;)