Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



03 februari, 2008

Lurad på konfekten

I går körde snöslungan vår väg för första gången denna vinter (?).
Det var nästan sex minusgrader när jag gick till sängs i går kväll

och nu är det tre plusgrader och småregn.


Jag har varit ute i skogen med hunden en vända, (dryga 6000 steg, lilla B ) och
lite mer träning ska det bli i kväll.

Nu ska jag ägna mig åt det jag gör varje söndag;
rättning och förberedelser.

Trevlig söndageftermiddag!

Uppdatering
Jag misstänker att jag kommer att ha träningsverk, om inte i morgon, så i övermorgon.
Alltid något att se fram emot :)

7 kommentarer:

Annika sa...

Nääeee, vad tråkigt. Ni fick bara njuta av det vackra vita en enda dag! Usch så trist.
Hoppas det kommer tillbaks. Regn och plusgrader är bara för deppigt...
Ha en fin söndag iallafall!!!!

Lilla B sa...

Det var en imponernde samling steg!! Grattis!.
Jag har dessvärre inte många steg på räknaren nu i helgen. Men jag har skottat den jämrans snön i över två timmar.
Jag misstänker att lite fläsk har blivit åtminstone vidbränt...

Evas blogg sa...

6000 steg!!! Då måste du ha gått långt!

Villa Nian sa...

Det mesta av snön har förvandlats till vatten här också!

Lena sa...

Alla: - Trist är ordet, sa Bull, men det har varit en bra dag ändå.
Har faktiskt lyckats, förutom träningen nu i kväll, knåpat i hop 8940 steg. Liite nöjd är jag.

UllaMona sa...

jag brukar tänka...träningsvärk, japp då har det tagit ;-)

Lena sa...

Precis så, det är ju bra att veta att det varit någon nytta med slitet.