Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



10 februari, 2008

Tja...

...vad ska jag hitta på idag då?

Det finns massor att göra, men inget som jag så där särskilt känner för.
Så här blir det ofta när jag är ledig en längre tid; senare och en annan gång är väldigt levande begrepp då.

Tänk en helt ograverad dag!
Det ska bli intressant att summera i kväll.

Uppdatering
Jag gjorde som Ullamona tyckte; det blev som det blev.
Inte så mycket med andra ord.
Jag är faktiskt bra på att göra ingenting eller nästan ingenting.

Stökat lite i köket, vi måste ju äta. Idag blev det lax.
Agerat moraliskt stöd när vi, dvs maken, fyllde i de kraterliknande hålen på vår väg.
Tvättat lite. Strykning får vänta till i morgon.
Gått en vända på ca en timma med hunden.
Fikat med systern
och nu är jag trött...

Så försvann en söndag i februari.

11 kommentarer:

Unknown sa...

ja vad ska man göra. själv ska jag bara slappa idag. Kanske gå och träna då jag nu har varit duktig och köpt ett träningskort.
Vi får se ikväll vad det blev av dagen.

Annika sa...

Vi ska rensa upp lite i trädgården, en massa löv blåser alltid in i dess hörn, sen blir det väl att veckohandla.
Panter, din vägbild i din högerspalt är helt, helt underbar!!! Vilken väg! Vilken längtan! Vill till ett visst ställe NU!!!

Bloggblad sa...

Det är det bästa som finns i min värld. En ograverad dag. Nu har jag fikat till bloggläsning och tänker genast gå och lägga mig på soffan.

UllaMona sa...

Du kan väl bara vara...låt det bli som det blir.

Lena sa...

Rosvik: Visst behövs det slappardagar. Skönt att inte ha någon deadline. Blev det någon träning?
Annika: Lurade lite på trädgårdsarbte, men det är för blött fortfarande.
Bloggblad: Låter som en väldigt trevlig söndag. Du vet hur man laddar.

Lena sa...

Ullamona: Nu skrev vi om varandra. Det var precis så jag gjorde.

Villa Nian sa...

Själv har jag städat bort lite tidnigar och sånt! Perfekt söndagsjobb :-)

Linda sa...

Jag tycker att du hann med lite ändå, det var inte dåligt :)
Du ska ju bara slappa och njuta av att få finnas, rakt upp och ner.
Inga pennor framme som kan locka till listskrivning :)
Och tack igen för sms - du är så gullig som tänker på mig!

Lena sa...

Tina: Perfekt söndagssyssla med synligt resultat!

Linda: Allt gick i långsamt tempo, jag lovar. Hann tom att ligga på soffan en stund.

Unknown sa...

Träningen blev igår. Hur roligt som helst.

Lena sa...

Rosvik: Visst känner man sig nöjd när man väl kommer i gång.