Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



04 februari, 2008

Måndagmorgon

Veckan som kommer är så fylld, att det säkert är fredag innan jag hinner blinka.
Där på andra sidan hägrar en veckas ledighet,
då jag ska sova längre varje morgon, gå minst en l å n g promenad varje dag och försöka ta tag i det kaos som kallas arbetsrum.
Det räcker så, inte så mycket mer än det ska jag göra.

Hrmm, det var visst en vanlig vecka med en massa måsten att klara av först.

6 kommentarer:

Linda sa...

Skit i arbetsrummet nästa vecka!
Gå dina långpromander och njut av att vara ledig.
Lova.

:)

Annika sa...

Ja, jag säger som Lindalotta: bara njut i nästa vecka!!!
Låter skönt med Sportlov. Hoppas ni får lite av den vita varan då igen. Men, det är väl ett fåfängt att hoppas på det...

Unknown sa...

Härligt med ledigt! Njut och ta det lugnt. Arbetsrummet finns kvar sen med.

Tankevågor sa...

Vad skönt att få sportlov nu snart! Mitt är inte förrän v.9. Då ska jag äntligen få lite andrum. Gosa och gå långpromenader med hunden ser jag fram emot. Tänk att få soooova mer på morgonen! :)

Vilka vackra snöbilder du hade här. I Stockholm stannde snön knappt ett dygn....innan jag ens hunnit lägga in mina snöbilder på bloggen så var den borta. Snopet!

Evas blogg sa...

Härligt med ledighet! Njut!

Lena sa...

Alla: Fyra dagar kvar! Visst ska jag njuta, men arbetsrummet ska återerövras. Det underlättar så på sikt.