Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



16 mars, 2008

Bara en dag kvar

På tisdag åker vi, hunden och jag, till Särdal och havet. Resten av familjen ansluter under veckan. Det allra bästa av allt är att vi inte åker hem förrän på annandagen.
Det finns alltid kaffe, om någon har vägarna förbi eller vill åka på utflykt. Nej, vi driver inte café, men bilden passade så bra.
(Maila bara så jag får lämna vägbeskrivning.)

Jag hoppas på vårvärme. Prognoserna verkar sisådär, men just i havsbandet är det nästan alltid annorlunda jämfört med väderleksrapporterna. Håll tummarna!

7 kommentarer:

Hedgren sa...

Oh, så tevligt det hade varit att hälsa på dig! Har inte planerat så mycket, men man vet ju aldrig... Du får gärna maila vägbeskrivning till "förnamn.efternamn@telia.com"! No promises though...

Ha en skön vecka!

Linda sa...

Jag ska hålla alla tummar extra hårt för dig, att du ska få bra väder så att du kan njuta både inne och ute.
Hoppas verkligen att du får en bra vecka.
Några dagar ensam med vovven är väl inte fel.
Det låter så avkopplande.
Kram

Bloggblad sa...

Är nog lite för långt bort för en fika. Tyvärr.

Lena sa...

hedgren: mail kommer...
Linda: Ja, tack. Just nu snöar det här...
Bloggblad: :) Okejrå...kan förstå det.

Evas blogg sa...

Ja tyvärr har jag inte vägarna förbi, men skulle gärna velat ha! Hoppas nu att ni får det mysigt och fint, på alla sätt och vis. Och att vädret blir vårlikt igen.

Anonym sa...

Kaffe skulle varit gott! Lite långt att åka, tyvärr...

Lena sa...

Eva och Matilda: Då spar vi det till det passar bättre :)