Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



22 juni, 2008

Bevisdags

Jag lovade Lilla B en bild på mitt städade skrivbord. Jag har inte alls ett särskilt rent skrivbord, men det är bättre nu än för en vecka sedan.

Inte mitt skrivbord,
utan en kollegas, som tog sommarlov utan att städa.
Detta är mitt tämligen städade skrivbord. Jag ser nu att det finns en del att göra på hyllorna, men det får vänta. Jag var mest fokuserad på att se en hyfsat ren skrivbordsyta, så jag är nöjd.

Konstigt hur vissa inlägg får hjärncellerna att arbeta. Så visst finns det fortfarande en tvål som doftar tallbarr.


5 kommentarer:

Linda sa...

Tjusigt!
Du fick ju till en bra yta och det måste vara det viktigaste. Huvudsaken är att ingen kommer och fyller på den under lovat...

Vilken härlig midsommarstång i inlägget under, sådana finns inte här omkring, och i år har jag faktiskt inte sett en enda på riktigt...

Lilla B sa...

Det är gott att komma tillbaka till jobbskrivbordet när det inte liknar en sopstation längre. Bra jobbat!
Var köper man tvålen någonstans, förresten?

Lena sa...

Lindalotta: Ja, det får duga så länge. Häromkring finns nog alla (båda?) sorter.

Lilla B: ;) Det underlättar. Jag vet inte var den finns att köpa, jag googlade, men ser jag någon ska jag meddela.

Annika sa...

Skönt att du kommer tillbaka till ett rent skrivbord. Din kollega får börja med städa, hur trist är inte det då??
Fina midsommarbilder du visade från aftonen. Jättefin stång.
Jag håller med om havet, tänk att man aldrig tröttnar på den utsikten :-)

Lena sa...

Annika. Skönt att det är gjort.
Havet, ja, det längtar jag alltid till. Du är väl snart där?