Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



29 juli, 2008

Dagen då "allt" ska ske




Nja, inte allt, men mycket. I morgon far vi söderöver till havet och luften och kommer hem kvällen innan jag börjar jobba. Det känns som om det är detta jag omedvetet (?) väntat på hela sommaren, lite dumt att låta flera veckor bara passera, men så är det nog.

Idag ska det fixas , ordnas med alla de där småsakerna (papper och pärmar), som jag skjutit på till senare. Lika dumt det med, att skjuta på saker, men sån är jag. Tyvärr, skulle nog min make säga.

Nu ska jag ägna dagen åt detta och lite annat som packning och blomstervattning , så :

Trevlig augusti alla bloggläsare!

Vid kusten i Halland är telefonmottagningen och internetuppkopplingen minst sagt usel, så det blir en längre paus.

11 kommentarer:

Amber sa...

Du är inte ensam om att skjuta upp trista ordingssaker, om det är någon tröst.

Jag önskar dig verkligen vilsamhet på det sätt du tycker är bäst, nu när du åker bort!

Amber sa...

Ehh, ordningssaker, vad nu det är för ord...

Hedgren sa...

Åh, ha det nu så jätteskönt! Kommer att sakna dig i etern...

Lilla B sa...

Ha det gott i Halland!

Mildamakter sa...

Ha en härlig tid i Halland och må vädergudarna vara med dig ;O)

Elisabet. sa...

Ååå, ha nu så trevligt där i landet Halland .. njut av sommarslatten som är kvar!

Det Mörka Hotet sa...

Ha det så kanonbra nu!

Villa Nian sa...

ha det så bra!

Tankevågor sa...

Njut nu vid havet och hämta all kraft du kan! Jag gör detsamma här vid en annan kustlinje. Vi ses igen sen här i blogglivet när skolorna ringer in.
Kramar från mig på lilla skäret.

Unknown sa...

Ha det så gott och vila upp dig nu inför skolstarten.

Bloggblad sa...

Så skönt det låter! Jag jobbar på att inte stressa ihjäl mig med att hinna vila ut till skolan börjar...