Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



22 juli, 2008

Nä nu...

Jag har precis, för cirka en timma sedan, burit ut ALLA dynor i trädgårdsmöblerna och nu mullrar åskan i skogskanten.

I går, precis i slutet av Montalbano, fick jag snabbt slänga in dem för det började regna...
Jaha, det är bara att kasta sig ut, innan ösregnet kommer.

Uppdatering
Det gick förbi, utan att en enda droppe föll och flugorna är lika påstridiga. Jag bär INTE ut dynorna igen.

2 kommentarer:

Evas blogg sa...

Hoppas solen börjar lysa på dig och att molnen drar iväg. Åker ni till stugan vid havet något framöver?

Lena sa...

Nu äntligen skiner solen och jag är så glad, så glad över ljuset.
Vi åker till havet i nästa vecka och förmodligen hem igen kvällen innan jag börjar jobba.