Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



24 juli, 2006

Att göra

Ingen sol. Skönt.
Alla hemma. Yngsta dottern hämtade jag halv tre i natt. Hon tycks haft en toppresa.
Här hemma har det varit en konstg förmiddag - alla sover, ja inte jag då. Tycker att jag borde utnyttja tiden, men blir konstigt rastlös och får inget gjort. Ska strax ut på en runda med I, han har spring i benen och är allmänt busig. Vi får nog köra extended version på rundan, tror jag.
Idag är en allmänt trist måndag med en massa måsten: Ta rätt på alla vinbär - jag fryser dem, har inte lust att safta nu, ordna med alla räkningar - synnerligen trist, känns alltid som om lönen försvinner innan den ens hunnit in på kontot, städa - det är inte ordentligt gjort på flera veckor, det ligger tussar med hundhår överallt, alla tre hundarna fäller i värmen, handla - suck det behöver jag inte ens kommentera, träna på gymet - måste träna upp mina muskler innan Korsika. Helst av allt skulle jag vilja hitta en riktigt bra bok att försvinna i. De som ligger kvar i min hög lockar inte så. Förslag?
Nej, nu får jag dra iväg annrs blir inte något gjort...

Nu kommer solen!

Inga kommentarer: