Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



30 juli, 2006

Bohuslän i veckan som gick. (Klicka gärna på bilderna)



Vi lämnade hamnen i Fiskebäckskil och påbörjade den långa färden mot Uddevalla. Segling är nog inget för mig, så jag var glad att vi åkte ( säger man det?) snipa. Det låter så tryggt med dunket från motorn








Här tuffar vi i väg från Fiskebäckskil. Pittoreskt, är nog rätt ord.








Så här kan man också bo...











Vykortsvarning - jag kunde inte låta bli..







Utomskärs blåste det en del. Så här kommer jag att minnas sommaren; solblänk i havet.








För en del gick det jättebra att segla. Vi åkte som sagt snipa.








Inomskärs var det däremot lugnt.





Ett stopp för att bada och äta. Bada gick bra, även om jag inte är så förtjust i steninga bottnar, även om stenarna är vackra. Äta däremot... det ville getingarna också, så det var snabba ryck därifrån.








Snart framme efter fyra timmars färd. I fjärran skymtar bron vid Sunningen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var väldigt vackra sommarbilder du har.

Lena sa...

TacK! Man blir inspirerad med ny kamera :-)