Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



11 juli, 2006

Tillbaka igen!

Detta är verkligen en motvillig blogg. Denna gång är det dock elbolagets fel. Avgrävd kabel och flera dagar utan telefon och bredband. Vad snabbt man vänjer sig vid att ha datorn till allt möjligt.

Jag är helt fascinerad av röster; jag kan lyssna på skitmusik bara för att jag faller för en röst eller en låt på CD för att bakgrundskören sjunger så häftigt. Förra lördagen eller om det var förrförra hörde jag en en man som jag tror heter Robert Johnson/Johnston som verkligen kunde förmedla. Han sjöng tex Oops I did it again så att det lät trovärdigt. Mycket märkligt.
En av våra reportar på lokalradion har ett helt fantastiskt skratt. Jag kan lyssna på hela på program - ibland en plåga - bara för att få höra skrattet. Den tyske meterologen i P1 är inte heller att förakta.

Nu väntar ytterligare en dator- och telefonfri vecka. Vi åker till kusten i kväll. Kusten är för de flesta häromkring detsamma som Bohuslän, men så icke för mig. Här tar vi sikte på Halland.

Inga kommentarer: