Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



10 september, 2006

På spaning 2

Är det sensommar eller höst? Tja, det är väl en fråga om inställning som tex om man vissa dagar är halvsjuk eller halvfrisk. Jag gillar verkligen pelargoner och de ska vara rosa.
Annars är blåklockor mina absoluta vilda favoriter.
En färgkavalkad, som definitivt säger höst.

Detaljer i framkanten är fint, det blir ett djup i bilden, men då har
kameran ibland svårt med fokus. Höstkänning.

4 kommentarer:

Lilla B sa...

Nog är det höst, alltid. Så fina bilder du tagit! Plommonen såg läckra ut.

Linda sa...

Vilka fina bilder du har lagt ut. Hösten har nog kommit lite längre hos dig, här i söder är det nog sensommar.
Fast inatt har det varit kallt, bara ett par plusgrader, men nu mitt på dagen är det 20!

Lena sa...

Visst är det höst, även om sommaren just nu är på tillfälligt besök.
Det är roligt att fota, så många bilder blir det.

qi sa...

Fina bilder, jag älskar höstens färger och klara luft. Min favoritårstid!