Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



22 januari, 2007

Grrr 2

Nu har reparatören varit här. Det var fel på kompressorn.
Han tog skåpet med sig och undrade om vi klarade oss en vecka till ...

Klarar oss? Det är ju liksom lite fel att ställa den frågan nu!

Å andra sidan så är ju inte reparatören skyldig till något, han utför bara sitt uppdrag.
Jag ska skicka maken på företaget som sålde. Jag är skitdålig på att hävda vår rätt.

Nä, nu kallar jobbet, centalt samverkansmöte, inte blir jag gladare av det

Men ute är det minusgrader och snö. Det blir jag glad av!

Ha en bra dag därute i det vita!

3 kommentarer:

Jill Wegerup sa...

Här är det numera bara grått ute...

Lilla B sa...

Starkt, riktigt bländande solljus och runt 10 minusgrader idag. Nu är det mörkt och 13 grader kallt. Uss, uss.
Du har prickat in den rätta kyrkan, förresten!

Lena sa...

Jag hoppas att alla som vill kan få en liten portion vinter. Det blir så mjult och ljust och lätt på något sätt.
Se där, då vet jag om/när jag ska hotja när jag passerar där någon gång i framtiden. det händer ju att vi far på hundutställningar.