Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



12 januari, 2007

Solsken och vitt på marken

Viken bra avslutning på vardagsveckan, först lite snö och sedan solsken i flera timmar idag. Det finns faktiskt lite vitt kvar här och där, mer här hos mig för vi bor i en köldhåla. Det innebär att det mesta i trädgården kommer senare också. Jag ser det som en bonus; jag får njuta dubbelt. Först blommar körsbärs- och äppelträd i alla trädgårdar längs vägen till jobbet och en dryg vecka senare börjar det i vår trädgård.

Jag har roat mig i dag med att göra ett test, som talar om hurdan jag är, så nu till avdelningen för värdelöst vetande:-)

You're a dynamic, charismatic person who's possibly headed for fame.
- Jojo!
You tend to charm strangers easily. And you usually can get what you want from them.
- Ingen information som man egentligen bör förmedla..
Verbally talented, you tend to persuade people with your speaking and writing.
- Måhända
You are affectionate and loving, but it's hard for you to commit to any one relationship
- Hrmmm?

Your strength: Your charm
- Kan vara bra att tänka på när man känner sig som en urkramad disktrasa
Your weakness: Your extreme manipulation tactics
- Alla test bör ju rimligvis innehålla en viss felmarginal....
Your power color: Indigo
-Jaa, jag gillar blått i nästan alla varianter
Your power symbol: Four leaf clover
-Jaha, låter ju bra.
Your power month: December
- Tveksamt, men det gäller kanske att omvärdera denna mörka månad

Testet för de som vågar och vill, finns här:
What Does Your Birth Date Mean?
http://www.blogthings.com/whatdoesyourbirthdatemeanquiz/

Ha en bra helg, nu ska jag städa vidare!

PS: Konstigt, är det inte rättning så är det städning!
En sak kan jag faktiskt tillstå: Jag är bara effektiv under press. Har jag gott om tid blir inget gjort och nu har jag INTE gott om tid.

Återkommer till bloggvärlden på söndag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Inga bra kommenterer till detta men jag ska testa testet :-).