Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



11 maj, 2009

Hittills

idag har jag ringt :
  • Advokaten - han skulle ringa upp, vi får väl se...
  • Banken
  • Skatteverket; folkbokföringen
  • Tingsrätten i S och i G
  • Landsarkivet
  • Begravningbyrån
  • Skatteverket
  • Begravningsbyrån

Allt handlar om stugan, advokaten när det gäller arrendet och alla de andra om fastighetstaxering.

Nu skiner äntligen solen , så nu struntar jag i detta och går ut. Då kommer säkert advokaten ringa...

Uppdatering

Advokaten ringde, precis som jag trodde, när jag var ute. Jag hann svara...

4 kommentarer:

bettankax sa...

Dylika samtal räknas som många dagsverken. Känner av det bara av att läsa listan. Lycka till, i alla fall!

Lena sa...

Väldigt trött i huvudet är jag i alla fall.

Bloggblad sa...

Låter tufft. Speciellt om man ska kopplas hit och dit.

Lena sa...

Tur att jag har tiden...
Nu vet jag lite mer, så i morgon behöver jag bara ringa ett samtal i detta ärende. Alltid något :)