Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



24 maj, 2009

I morgon

ska jag visa min lotterivinst... Jag blev så glad, trodde att jag vunnit min kvot i livet. När jag var liten vann jag alltid på lotteri och sedan dess ingenting, men nu har det nog vänt :)
Det blir också lite om den jättetrevliga bloggfesten (Tack alla och särskilt Elisabet och PV) och några ord om hur besvärligt det är att köra i Malmö. Se där, där har vi redan morgondagens innehållsförteckning. Nu ska jag sova och i morgon förmiddag uthärda, ja så är det, nästsista ( hoppas jag ) cytostatikabehandlingen.

16 kommentarer:

Annela sa...

Tack för igår. Det var så härligt att träffa alla i verkligheten och nu blir det helt annat att läsa bloggar när man har ett ansikte bakom bloggen.
Varma kramar

Mian sa...

Det var jättekul att träffas. Inte visste jag att vi bodde så nära varandra.
Jag håller med Annela: nu blir det dubbelt så kul att läsa bloggarna!

LindaLotta sa...

Tänker på dig idag, det vet du!
Kramar

Annika sa...

Kul med bloggträffen!!
Blir nyfiken på vilka som var där.
Undrar just om jag läser ngra av bloggarna.
Låter som en bra helg iallafall!!

Kamilla sa...

Det är en viss känsla, nästsista!!
Nästa gång är det sista! Tänker på dig! kram K

qi sa...

Hoppas det gick bra idag! Ännu ett avklarat steg...

Ellis sa...

Har tänkt på dig idag. Hoppas allt gick bra.
Kram!

Bloggblad sa...

Jag har sett bilder lite här och där, men har inte riktigt fått klart för mig hur många ni var som var med.

anna of sweden sa...

Hoppas att behandlingen gick bra - och att du mår bra!

Tankevågor sa...

Hoppas att allt gick bra med behandlingen!?!

Humlan sa...

Hoppas behandlingen gick bra och att du snabbt återhämtar dig efter den.

Lena sa...

Annela: Tack det samma och jag kan bara instämma.

Mian: Världen är bra liten:) Ja, visst blir det en annan dimesion, när man man väl har träffats.

Linda: Jag vet, och tack.

Annika: Det är jätteroligt med bloggträffar, för på något sätt blir kontakten efteråt lite annorlunda.

Kamilla: Ja, nu är det bara en gång kvar, fast jag önskar att den här hade varit den sista. Efter detta väntar strålning i fem veckor, men det tänker jag inte tänka på förrän jag fått en kallese.

Qi: Jodå, det var väl som vanligt och jag försöker tänka att nu är det bara en gång kvar av med det här eländet och att jag om vecka (tisdag 2 juni) känner mig hyfsat
vanlig igen. Det är inte alltid helt lätt att fokusera på det positiva.

Bloggblad: Jag tror vi totalt var 17 stycken och jag har nog inte riktig koll på alla heller, för alla bloggade inte. Fråga Elisabet, hon har superkoll.

Anna: Det gick bra och jag slapp blixthuvudvärken som jag fick förra gången. Nu har jag en vecka med trötthet och olika grader av illamående framför mig, men jag vet ju hur jag ska hantera det, så det går även om tiden kryper fram.
Jag tänker på dig, operarade knän och kryckor...det verkar besvärligt. Hoppas att det inte gör så ont i alla fall.

Londongirl: Jo, det gick bra, men jag är så jäkla trött, det märks att det bygger på.

Humlan: Det gick bra, men det känns i kroppen och i huvudet att jag gjort fem behandlingar på femton veckor. Jag önskar så att allt detta vore över.

Hedgren sa...

Så skönt att det äntligen närmar sig slutet. Strålningen är inte alls särskilt jobbig.
Ha det gott och var rädd om dig! Kram!

mossfolk sa...

Här hade jag bara kikat in någon gång då och då tidigare. Nu är ännu en blogg tillagd på min lista :)
Och jag är så glad över att ha fått träffa alla!

Evas blogg sa...

Det låter så roligt med er bloggträff. Önskar jag hade kunnat vara med men det går kanske fler tåg. Hoppas behandlingen gick bra!

Lena sa...

Hedgren: Ja, de är så skönt att veta att det bara är en gång kvar. Strålningen, ja... det tar jag när det kommer. Jag tror inte att själva strålningen blir så jobbig, men det kommer ta hela dagarna, för jag måste resa till Borås...jaja, den dagen den sorgen.
Kram tillbaka!

Mossfolk: Detsamma kan jag säga. Hoppas Lurvig kryar på sig. jag har också en hängig hund här. Det blir nog att beställa tid hos veterinären.

Eva: Ja, det hoppas jag , att det går fler tåg, för du saknades.