Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



15 maj, 2009

Trötter






- det är mitt mellannamn, i alla fall nu.


Det var så kul och inspirerande att var på jobbet häromdagen , så jag for dit idag med.

I kväll visar det sig att aktiviteter tre dagar på raken var för mycket.

Man lär sig av sina misstag sägs det...

Jag håller mig hemma i helgen, ja förutom en liten utflykt till en handelsträdgård och en plantskola. De ligger mindre än sex kilometer hemifrån, så det ska nog gå.
Go natt!

6 kommentarer:

Bloggblad sa...

Jag har sovit middag i dag, somnade rejält, men längtar till sängen ändå...

Funderar lite på hur jag ska få till det lite blommigt på altanen.

anna of sweden sa...

Hoppas att du får en skön helg!
Kram!

Tankevågor sa...

Det är bra att du lyssnar och känner efter på kroppens signaler! Ta det lugnt i helgen så återhämtar du säkert en massa ork och kraft!

Vad ska det handlas på handelsträdgården den här gången?
Är så sugen på att åka till en jag med men hinner nog inte den här helgen.

Sköt om dig!

Lena sa...

Bloggblad: Några blommor i krukor kanns som en lagom ambitionsnivå när man är trött.

Anna: Jag ska ta det lugnt. jag har mycket att göra, men det får ske i den takt jag orkar med.

Londongirl: Jag ska prioritera roliga saker i helgen. Ska försöka bortse att jag köpt ett nytt dammsugarmunstycke... hunden och katterna fäller något makalöst, så visst borde det prövas.

Vita löjnantshjärtan, en luktpion, en höstanemon och några flox. Hoppas det stannar därvid.

Unknown sa...

Visst är det roligt att ha roligt men bra att du lyssnar på kroppens signaler. Ta det lugnt i dag.

kram

Lena sa...

Här händer det inte så mycket. Jag är märkligt seg i både kroppen och knoppen. Hoppas du haft en bra helg.