Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



07 oktober, 2006

En måste-söndag


Idag ska jag hinna allt, eller så mycket som möjligt och därför lägger jag bara upp en bild/tavla gjord av en släktnings unga släkting någon gång under förra seklet.
Jag gillar verkligen den här bilden. Håller på att leta passande ram, inte helt lätt, för formatet är lite knepigt.
Ibland är det kul att ärva.

Uppdatering
Jag har inte hunnit allt.. om nu någon trodde det. Jag är en grym tidsoptimist, men det finns ju en kväll och en morgondag också.

3 kommentarer:

Lilla B sa...

Skönt att höra att det finns andra tidsoptimister här. Ligger en dammsugning efter schemat. Men som sagt, det ommer en dag i morgon också.

Anonym sa...

Har ni ingen tavelaffär eller liknande där du bor? I min stad finns en sådan som fixade glas och ram till en tavla jag hade med något udda mått.

Lena sa...

Lilla B: Det är ju sällan någon katastrof om det dröjer med utförandet - det vet man ju, men jag förvånas av min brist på självinsikt; Jag tror verkligen att jag ska hinna massor.
Susanne: Glasmästeriet i stan gör inte sådant längre! Men jag ger mig inte, så någon gång ska den bli inramad.