Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



18 oktober, 2006

Glenn Strömberg Collection

Jo, det finns tydligen en sådan.

Gissa vad !

Idag har jag ätit pasta - fullkornspasta med omega-3; Pasta integrali spaghetti.

Så här står det på paketet " Efter en lång och framgångsrik fotbollskarriär bor jag idag i Italien. Här delar jag med mig av den italienska matkulturen i en serie noga utvalda produkter under namnet Glenn Strömberg Collection".

Jag är förstummad - en hel serie

av noga utvalda produkter


Jaja, kränger Borg och Salming kläder, så varför kan inte Strömberg sälja olja och pasta.

6 kommentarer:

Lena sa...

och ja, det är en fotboll på paketet!

Anonym sa...

Såg Glenn i den lokala ica-butiken, jag lät bli att ställa mej i kön och få en signerad forboll - kunde kanske ha ljugit nåt om barnbarn :)

Lilla B sa...

Vad de kan, gossarna. Välja ut, tom designa kallingar och pasta. Så vi får de mest utsökta. En får tacke...

Elisabet. sa...

Här är en som har suttit nästan intill ovan nämnde signore Stromberg .., på tåget från Malmö till Helsingborg. Hjälpas, så grann han var!
Och manlig. *flämt*

Lena sa...

sen tror jag att han är snäll också :-)

Anonym sa...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!