Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



16 oktober, 2006

Höst i Halland





Jo, det är höst i Halland också. Hösten kom på söndagen... ingen sol, dovt ljus, kallare och råare i luften. Att vara vid havet är ändå fantastiskt.

Hoppas att jag laddat tillräckligt för de kommande två veckorna; över 100 omdömen att skriva, ansvara för 14 utvecklingssamtal, som för eleverna är så viktiga, planera ett tema (om det nu blir av..?) och tänka lite kring en studiecirkel som jag kör igång på kompetensutvecklingsdagarna (- fantastiskt ord) vecka 44 och sedan hade jag också tänkt att jag ha skall ha ett liv...

så jag dimper nog ner i bloggvärlden lite mer sporadiskt några veckor framöver.

Ha det bra folk!

PS: Hoppas att någon märkt att jag nästan allitererat i de två senaste rubrikerna :-)

6 kommentarer:

Lilla B sa...

Vajert! Vi Välkomnar Välskrivet!

Lena sa...

:-)

Linda sa...

Skulle försöka mig på att vara fyndig jag med, men klockan är för mycket och hjärnan har lämnat in för idag.
Verkligen jättefina bilder från Halland.
Men vad konstigt att ni hade så kallt i söndags, då var det värsta värmeböljan här i Skåne.
Var rädd om dig nu, så att du får vara med om v 44 ;)

Anonym sa...

Fina höstbilder.

Anonym sa...

Fina bilder!
Skönt med höstens ankomst eller?

Lena sa...

Hösten är bra den med,även om den sällan är så rofylld som jag skulle onska...