Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



22 oktober, 2006

Insikt x 3

Insåg häromdagen att jag nog inte kan fortsätta att använda min safaribetonade handväska utan borde byta...

Insikt ett: Att byta handväska efter årstid - tantvarning

Insikt två: Att jag överhuvudtaget tänker så - snart tant???

Jag vägrade i det längsta att använda handväska, började nog inte med det förrän i 35 - årsåldern. Hmm, jag kanske kan sluta använda handväska.

Handväska- vilket ord... tantväska...!

Bara att inse- jag har fördomar.

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Handväska har jag aldrig en enda gång haft .., däremot såna här stora afrikavarianter som hänger över axeln. Å, jag tycker att det är ser så feminint ut med handväska.
Så vill jag också vara.

Lena sa...

Hmm, ja, det handlar ju om att välja perspektiv...