Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



19 oktober, 2006

Split vision

Just nu ägnar jag mig åt kvalificerade undanmanövrar - jag bara inte vill förbereda inför alla utvecklingssamtal.
Så jag:
  • planerar ett mastigt geografiavsnitt - måste vara lite ordentligare på papper - har lärarakandidat just nu.
  • Hjälper maken med installation av ny parpabol - jag säger bara detta digitalh*lv*t*,- nu har du signal , nej inte nu, men ...
  • Jag tvättar
  • Vattnar blommor
  • Funderar på att dammsuga - då är det allvarligt om jag frivilligt tänker en sådan tanke,
  • möjligtvis skulle jag kunna stryka lite också
  • Läser bloggar, fast jag inte skulle. Läser om Elisabets mamma och blir lite ledsen

Nä, nu trycker jag på publish post och ska försöka ägna mig åt det som måste göras.

Uppdatering 20061021

Jag dammsög... har dock inte rengjort ugnen än...

Min ryggsäck med måsten väger 8,5 kg, så helgen är inbokad.

3 kommentarer:

Lilla B sa...

Att göra rent i ugnen tycker jag är den ultimata flykten... Den tar man till när det värsta närmar sig.

Anonym sa...

Jag känner till det där med "smitanden". Skulle behöva feja och dona inför sverigebesöket, men flyr hellre ut på annat...
Lycka till med "utvecklinssamtalen".

Lilla B sa...

Några dagar att sträcka ut alla måsten på vore bra. Ska försöka få ut åtminstone en i v44.

Vad det gäller ugnen: :)!