Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



07 november, 2006

Unterwegs- som vi säger på tyska

I morgon ska jag flyga utomlands, närmare bestämt till Dublin. Kurs i fem dagar, digert program, så jag tror inte att jag hinner uppleva så mycket, men jag hoppas på någon förmiddag/eftermiddag. Har försökt att läsa lite, för att hitta något hanterbart, men det finns bara så mycket information, att jag känner att jag inte kan sortera. Detta är ett riktigt i- landsproblem, men om någon har ett tips, så tar jag tacksamt emot detta.
Nu ska jag packa (tar allt med mig vattenkokare och kaffe denna gången) och snörvla vidare. Har med perfekt timing lyckats få samma eländiga förkylning som resten av familjen dragits med de senaste veckorna.
Jag tar med kameran, så kanske det kan bli några bilder i början av nästa vecka.

8 kommentarer:

Lena sa...

Ja, man ska ha tur ibland...
Fackligt arbete handlar ju mest om problem och det hoppas jag att vi slipper (fler av)på jobbet.

Lilla B sa...

Ha det fint!

Klimakteriehäxan sa...

Vattenkokaren måste du kunna lämna hemma - brukar dom inte alltid ha såna på hotellrummen nu för tiden?
Hur som helst blev jag avundsjuk, har alltid velat åka till Dublin men har aldrig kommit iväg.

Lena sa...

Jag misstror nästan alla former av kaffe utomlands, därför vattenkokaren,men... den fick inte plats.
Jag får det nog fint ändå. Tack för hälsningarna

Anonym sa...

Ha det så kul!

Linda sa...

Hoppas du hinner se något annat än kursledaren :)
Trevlig resa och tack för fina ord hos mig.
Kram

Anonym sa...

Hoppas allt blir jättekul!

Moni sa...

Jag har alltid velat åka till Dublin, det verkar vara en jättehärlig stad med ännu härligare människor.
Ser fram emot att se dina bilder och läsa om dina intryck! :)