Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



11 oktober, 2007

Skickar vidare

I går läste jag hos Lilla B att hon fått denna utmärkelse av Ida och att hon så snällt skickade den vidare till mig. Jag blev så glad att jag tyvärr i glädjen glömde att gratulera Lilla B. Åh, vad jag skäms, för det är ju med stor glädje jag besöker Lilla B varje dag. En liten och ynklig förklaring till mitt övertramp är att gårdagen var en riktig sk*tdag.
Nu vill jag skicka denna utmärkelse vidare till någon som så generöst delar med sig av sin vardag i stort och smått, nämligen Linda.

6 kommentarer:

Lilla B sa...

En stilla undran: Hur fasiken bar du dig åt för att kopiera in den på din sida? Jag blev tillslut riktigt ilsksint och gav upp.
Och så fick man Smile Award.....

Din blogg förtjänar en utmärkelse!

Lena sa...

Högerklicka på bilden, så får du upp en ruta, välj spara....

Lilla B sa...

Men så gjorde jag. Sen tog inte Blogger emot den eftersom den var i fel format. Jag undrar hur det kunde trilskas så?

Lilla B sa...

Nu gjorde jag om proceduren och Blogger muttrade ingenting!

Linda sa...

Goaste vännen då!!
Tack snälla rara Du.
Nu sitter jag här och ler ända upp till öronen :)
Kram

Lena sa...

Lilla B:Blogger kan vara tvär så det förslår, fint att det lyckades till slut.
Linda: Det är du värd!