Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



02 oktober, 2007

Test

Idag har hon med kontrollbehovet varit på jobbet nästan hela dagen.
På besök bara, jag har inte jobbat.
Kul, men tröttsamt
Kom hem i vanlig tid, åt middag
och kände att jag behövde lite vila
Sov länge, fyra timmar



Två slutsatser kan jag dra av detta:
Jag ska hålla mig hemma att antal veckor till
och
om jag ska få ordning på nattsömnen
så är fyra timmars sömn på kvällen inte att rekommendera

Uppdatering
Konstigt nog sov jag hela natten och ända till 9.30 i dag....

4 kommentarer:

Linda sa...

Det var en återhämtning du behövde och nu har du fått det bekräftat.
Stanna nu hemma och bara dega :)
Det är inte bra att sova så om kvällarna om man ska somna i rätt tid inför natten, men det är ju så skönt att få stänga ögonen när man är så dödens trött...

Lena sa...

Jo, det var verkligen svart på vitt, även om det var kul att vara på jobbet...

Annika sa...

Ja, det verkar ju helt klart som att du behöver mer tid hemmavid, att du inte är redo för jobbet ännu. Fyra timmar är en ordentlig tupplur.
Och så ska vi verkligen hoppas att du snart sover hela nätterna igenom.

Lena sa...

Det går åt rätt håll, det känner jag.