Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



19 oktober, 2007

Vådan av att läsa många bloggar

är att det finns tester och listor, som ibland är lite småkul. Här kommer ett som jag hittade hos
Ellis :

logo
Hvem er du i Mummidalen?

Mitt resultat:
Mummimamma
Du er Mummimamma! Du er snill og omtenksom. Hvis noen har et problem går de til deg for råd, og du har ofte en løsning.
Ta denne quizen på Start.no

Så himla snäll är jag nog inte, men jag jobbar på det.

6 kommentarer:

Lyckliga Grodan sa...

jag är oxå en muminmamma..
*myser förnöjt...*

Villa Nian sa...

Jag är en hopplös romatiker och drömmare :-)))!

Undras hur jag svarade, jag ser mig själv som väldigt mycket realist....kanske är det lite höstdeppighet som lyser igenom just nu!

Och panter tydligen är vi ett par. Mumminpappa det är jag det!

Anonym sa...

Joo, klart att du är snäll!

Mie sa...

ha ha den måste jag testa;)

Annika sa...

Jamen se där!! Där har vi ju testet!!! Der ska jag nog ta och göra, tror jag. Älskar mumindalen...
Sött!
Ska lägga ut den på min blogg framår dagen!!

Lena sa...

Alla: Hoppas att testet utföll till belåtenhet :)
Julia, du är för go.