Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



15 januari, 2008

Det finns dagar då allt börjar motigt. Ofta byts den känslan till något helt annat. Igår var en sådan dag. Jag tackar Lilla B , damen med gröna fingrar, för utmärkelsen.





"Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times! ”


Tio personer... det finns många fler som är värda den, men välja ska jag ju. Här finns det i mina ögon alltid något läsvärt.



9 kommentarer:

Linda sa...

Gulle dej!
Genast så känns morgonen mindre mörk.
Och vet du, den som fattas på din egen lista är du själv :)
Kram

Musikanta sa...

Vilken härlig början på dagen! Och vilka underbara bilder på solnedgången. Tyvärr hade vi sovmorgon igår så vi missade den.

Evas blogg sa...

Men, jättetack!! Vad glad jag blir!! Jag trodde det var en utmaning när jag läste din komm. hos mig, så överraskades jag med detta!!!

Anonym sa...

Åh, tack vad snällt!

Inkan© sa...

Tack tack - men oj så svårt. Att välja - alla bloggar är för mig inspirationskällor att dricka ur.
Bland annat just din blogg!

Så jag gjorde en tulipanaros på min blogg;)

Annika sa...

TACK! Vad glad jag blir!!!
Detsamma gäller din blogg! Den ligger under mina "number ones".
Kram!

Hedgren sa...

Tusen tack! Så glad jag blir!

Tankevågor sa...

Nu lyste du upp vinterkvällen här för mig! Tack för den glädjen! :)
Kramar

Anonym sa...

Tusen, tusen tack! Det värmer och jag blir så glad! /Monica m y