Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



13 januari, 2008

Jag anar solen!

Solen går upp över Billingen långt därborta. Det lyser svagt, svagt, men det är solen. Himmel är inte riktigt lika blå som på bilden, men molnstråken är likadana.

Huset är tyst, alla sover och jag smyger omkring här i morgonrocken.
Nu ska jag snart ut och bara njuta tillsammans med några av hundarna. Just nu bor det fyra här, så det är en hel del att administrera. Allra först ska jag långsamt smutta på dagens första mugg kaffe.

Hoppas alla får se solen idag, för det behöver vi lite till mans och kvinns.

2 kommentarer:

Hedgren sa...

Så skönt och gott att smutta på en mugg kaffe. Händer att jag också tjuvstartar med en mugg om jag vaknar först. Bilder på hundarna kanske....?

Elisabet. sa...

Här också!
Men nu har det blivit grått ...
Vindstilla är det också.
Ljuvligt.