Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



17 januari, 2008

Ibland slår jag mig själv med häpnad

Inget att rätta eller förbereda till i morgon.
Huset är städat.
Tvätten struken.

Nä, jag gjorde inte allt själv.
Yngsta dottern var väldigt flitig och ihärdig.
Det viktigaste är att det är klart och
imorgon är det fredag!

Nu kanske jag orkar läsa något, innan jag somnar tidigt!
Tror att jag lagt mig vid halv ett hela veckan, men så blir det inte i kväll :)

4 kommentarer:

Annika sa...

Vilken härlig feng-shui känsla. Nu kan du verkligen njuta år boken, och förhoppningsvis kommer du isäng i vettig tid. Hurra för at det är fredag imorrn också!

Inkan© sa...

Guldstjärnor!

Själv har min äldste son som är lärare, fixat till de sista(?) problemen i min dator- så nu fungerar allt. Känns toppen.
Och han undervisade mig lite i nya scannerprogrammet,som är annorlunda mot det jag hade tidigare.
Jag inser att sonen är en guldgruva:) Både som problemlösare och pedagog. Jag lär mig alltid något nytt av honom.

Linda sa...

Så härligt!
Hoppas nu du kan känna samma lugn i helgen så att du får en riktigt skön helg med mycket vila och göra-ingenting-tid.

Lena sa...

Annika, Inkan och Linda: Inte läste jag något, somnade bums, men jag behöver inte städa... och det är guld värt!