Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



29 april, 2009

With a little help from my friends....


Jag behöver alla tummar som finns!

Ingen behandling i dag, för lågt värde på de vita blodkropparna.

Gränsen är 2,8 och jag hade 2, 7.

Försmädligt, minst sagt. Nytt försök i morgon, så håll tummarna är ni snälla!

Det har alltid fungerat förut och tankens makt är ju stor.

Jag vill inte skjuta upp någon behandling, för jag vill bli KLAR!





Dottern fotograferade tulpanerna i Malmö i går.

12 kommentarer:

em sa...

Alla mina tummar står till ditt förfogande (så slipper jag städa!) och alla helande och goda tankar tänkes.
Margaretha

Evas blogg sa...

Bägge tummarna och många goda tankar till dig idag!

LindaLotta sa...

Jag håller!!!

Elisabet. sa...

Jag säger som Eva.

Ska tänka extramycket på dig nu när jag ska slå mig ner på stentrappan.

Stor kram!

Ingela sa...

Kläm kläm hela dan!

Lilla B sa...

Här bli det tumhållning hela dagen!

Monet sa...

Jag håller också mina tummar för dig. Alla goda tankar till dig också!

reneesfotoblogg sa...

Vi siktar in oss på 2,9 så har du lite och spela på!
mvh R

Mildamakter sa...

Jag håller allt som går att hållas och tänker massor av positiva tankar...*kram*

Lena sa...

Alla: Tack, jag tar ett djupt andetag i morgon bitti och ställer mig först i kön vid provtagningen och sedan får vi se.
Jag hoppas ni kunnat njuta av vädret idag. Så mycket annat kan det ju inte blivit gjort med upptagna tummar :)

Christina sa...

Lite senfärdig, men här hålls det också tummar!

Lena sa...

Tack, det hjälpte :)