Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



31 december, 2007

Gammalt år - Nytt år

Många upplever årslutet som ett vägskäl har jag förstått och på sätt och vis kan det väl vara så, om man byter inriktning. Riktigt livsavgörande beslut tas nog emellertid, när det är dags och inte vid ett års slut.

Visst kan man önska inför framtiden och jag önskar att solen i verklig och överförd betydelse ska skina över alla och sprida sitt ljus och glitter generöst, så att vi alla hittar rätt på våra stigar och vägar.

GOTT NYTT ÅR !

7 kommentarer:

Villa Nian sa...

Gott Nytt år till dig Panter!

Leina sa...

Gott Nytt År! Snart är det sommar =D

Hedgren sa...

Vackra tankar! Ha det gott!

Lilla B sa...

Got Nytt År! Har med igenkännande läst många av dina inlägg. Tack också för trevliga kommentarer hos mig

Tankevågor sa...

Jag vill bara säga att jag uppskattar att få dela dina tankar så mycket här på din blogg. Känner mig hemma här.

Underbar, helt underbar bild på havet!

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig och din familj!

Evas blogg sa...

Gott nytt år till dig också! Fortsätt skriva på din blogg, I like it!

Lena sa...

God fortsättning alla! Då kör vi väl ett år till?