Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



01 december, 2007

Hur var det nu då?

Jo, det var en bra föreställning. Fantastiskt duktiga musiker och Rikard Wolff som sjunger med känsla. Tiden gick fort och det är ett bra betyg. Röd tråd? Kärlek på många olika sätt och en hel del om Rikard själv. Jag tycker att han är enorm för att han är en sådan genuin människa.
Jag är lite kritisk till en sak bara. Jag upplevde att det inte rätt igenom hela föreställningen var människan Rikard Wolff som uppträdde, utan vi såg då en rollfigur i stället. Lite synd.

Men köp skivan och gör någon glad i jul!

4 kommentarer:

Bloggblad sa...

Åh, lyckos dig. Jag kommer aldrig iväg på den sortens evenemang, men RW gillar jag skarpt.

Apropå adventsljusstakar har maken lovat inhandla nya på nåt av de stora herrdagisen i morgon. Han får fria händer - ingen av de gamla funkar. Jo, en, men med glappkontakt som känna farlig. Avstängning medelst knuff kan inte vara bra.

Lena sa...

Bloggblad: hade jag inte köpt biljetten i maj och haft kollegor som skulle med så hade jag inte kommit iväg. Måste erkänna att jag i torsdags funderade över vem jag skulle kunna prångla på min biljett. Konserten kändes inte övermäktig, men körningen fram och tillbaka i mörkret.

Fria händer... vet inte om jag hade vågat det:) men det är skönt att slippa trängas med andra, så visst finns det vinster

Anonym sa...

"Herrdagis"?

:)

Lena sa...

Matilda: Herrdagis - jag tror att Bloggblad menar de inrättning som säljer allt möjligt, men företrädesvis maskiner, skruvar, muttrar och annat som kan vara bra att ha.
Herrar i alla åldrar kan tillbringa väldigt mycket tid där.
Clas Ohlssons, Jula....