Mitt i livet, tänker för mycket enligt somliga och ständigt på jakt efter bra bilder.



12 december, 2006

Dagens blandade känslor

Jag blir bara l i t e irriterad på alla dem som tror att de syns så bra i trafiken.
Det verkar vara onödigt, ja rena lyxen, med så enkla detaljer som reflexer, fungerande belysning på cyklar och blinkers på bilar.

...idioter!

Det kändes bra.


Jag blir väldigt glad när jag får paket på mitt skrivbord på jobbet. Det fick jag idag,
ett g u l d -paket. Det stod God Jul , så jag har inte öppnat, jag lovar.
Bara klämt lite.

TACK gullekollegor!

6 kommentarer:

JULIEK sa...

Å så mysigt med paket. Jag er så barnslig at jag elsker det, och blir like glad for vad jag får.

Lena sa...

Jag med och oväntade paket är bäst!
(Jag tror att det är en CD-skiva)

Kul med en kommentar - de duggar inte tätt precis just nu.

Anonym sa...

Mitt favorituttryck vid sådana mörkertillfällen är också "idioter"! Också när folk beter sig som om de aldrig varit runt andra människor förr. Hu!

Vad kul med paket - vilken karaktär du har. Bara klämmer litet....

Anonym sa...

Det är inte bara det att dom är idioter dom skämmer ju livet ur en när man upptäcker dom samtidigt som kör 1 meter ifrån dom! Snälla ta på er reflexer!!

Oj jag är visst på ett vasst humör idag :-|

Anonym sa...

Testing, testing, this is LindaLotta calling...

Kan du verkligen hålla på paketet till julafton?

Lena sa...

Tina och Amber:Idioter ... jag tror att jag muttrar lite mer , men det lämpar sig inte här...
Å LindaLotta: Ett livstecken vad roligt! Jo, jag kan låta bli. Får ju inte så många paket numera så det gäller att lägga de få jag får i högen.